Necessites l’ESO? Nou període de matrícula del 9 al 18 de novembre

Per obtenir el GESO  ho pots fer de vàries maneres tenint en compte la teva disponibilitat:
  • Presencialment (tardes)
  • Semipresencial ( unes assignatures a distància i unes altres al centre)
  • A distància per internet ( a través de l’Institut Obert de Catalunya) Alumnat nou del 9 al 18 de novembre
Quantes assignatures/mòduls he de fer?

Depenent dels teus estudis anteriors i/o de la prova d’avaluació inicial hauràs de fer uns mòduls o uns altres.

Quin és l’horari que hauré de fer?

Els mòduls del GESO els oferim de les 15.00 a les 21.00 de dilluns a dijous, però això no vol dir que hagis de venir cada dia de les 15.00 a les 21.00, ja que el teu horari dependrà dels mòduls a cursar.

• Documentació que cal aportar:

• Certificat de notes de 3r i 4t de l’ESO o Graduat escolar (EGB) (si es té)
    • Original i fotocòpia del DNI i de la targeta sanitària

Per aquells alumnes que vulguin cursar el GESO presencial + 1h de treball a casa, es formalitzarà la matrícula un cop feta l’avaluació inicial (entrevista, prova, convalidacions…).

graduat

Mòduls presencials al centre curs 2020-221 (pot haver-hi canvis):

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *