Els alumnes del CFA Bellavista visiten el Museu de la ciència i de la tècnica de Terrassa

El divendres 18 de maig els alumnes de diversos cursos d’instrumental, català i castellà van anar a Terrassa a visitar el museu. L’edifici, obra de l’arquitecte Antoni Gaudí, els va sorprendre per la seva modernitat de la seva concepció.

L’espai museístic té dos vessants: la fàbrica tèxtil i l’exposició sobre la ciència i la tècnica. Els nostres alumnes van gaudir d’una visita detallada del primer aspecte i a molts els va sorprendre les duríssimes condicions de vida dels obrers de la Catalunya de principis de segle XX. Fou especialment colpidor quan la guia ens dugué a sota la xemeneia per explicar-nos que els encarregats de netejar-la eren infants de deu anys, que acabaven morint en arribar a la vintena intoxicats pel carbó.

Acabada la visita vam gaudir d’un pícnic en un dels espais verds de la ciutat de Terrassa, el parc Sant Jordi. Per alguns va ser el primer cop que entrava en un museu, i tothom s’ho va passar molt bé amb l’experiència i amb ganes de repetir.

Els alumnes d’anglès del CFA Bellavista visiten el Museu de la ciència i de la tècnica de Terrassa
Les alumnes i els professors abans d’entrar al museu.