Graduat en ESO a distància. IOC Centre suport.

Aquest curs es fa a distància. Aquest és un fet clau, ja que et permetrà estudiar de forma flexible, al teu ritme, adaptant els teus estudis al teu horari laboral, a la teva situació personal i/o a les teves responsabilitats. Només aniràs al centre per temes d’exàmens, tutories i/o portar/demanar documentació.

Matrícula nou alumnat

1. Fes la preinscripció a l’IOC. Omple les teves dades i puja la documentació escanejada.
  2. Truca’ns (abans del termini) i demana’ns cita prèvia et farem una entrevista i validarem la documentació original. RECORDA: Abans del termini de matrícula, cal trucar al centre 938 40 26 53 o bé enviar un correu electrònic: iocbellavista1@gmail.com
  3. Horari d’informació: Dilluns, dimecres i dijous de 9.30 h a 13 h, i dimarts de 15.00 h a 19.00 h. Al setembre i al juny cal consultar l’horari de preinscripció del centre.

Trimestre
Termini matrícula Telemàtica
Xerrades informatives i presentació de la documentació. Cal demanar cita.
Trimestre de tardor 2023 Alumnat nou: de l’1 al 7 de setembre de 2023

Alumnat antic: del 23 al 27 de juny i de l’1 al 7 de setembre de 2023

Dijous 7 a les 18 h

Divendres 8 a les 13 h (preferentment evitar esperar a l’últim dia)

Trimestre d’hivern del 2023 Alumnat nou: del 2 al 8 de novembre del 2023

Alumnat antic: del 4 al 13 de desembre del 2023

Dilluns 6 de novembre a les 16.30 h

Dijous 9 de novembre a les 16.30 h (preferentment evitar esperar a l’últim dia)

Trimestre de primavera del 2024 Alumnat nou: del 5 al 9 (MATÍ) de febrer de 2024

Alumnat antic: del 18 al 20 de març del 2024

Dijous 8 de febrer a les 16.30 h

Dimarts 13 de febrer a les 16.30 h (preferentment evitar esperar a l’últim dia). Últim dia de pagament.

Documentació

1. Fes una foto dels documents amb el teu DNI al costat, per verificar l’autentificació.
    2. Penja aquestes imatges a la SECRETARIA del CAMPUS IOC.
      • DNI o Passaport. Heu de fer una fotografia a cada cara del document.
      • CERTIFICAT d’estudis, Llibre d’escolaritat o títols obtinguts. En la fotografia heu d’incloure-hi també el DNI.
      • Títol de Família Nombrosa (si tens aquest títol), o bé targeta acreditativa de Minusvalidesa del 33% o més (si tens aquesta targeta). En la fotografia heu d’incloure-hi també el DNI.

Menors d’edat

Les persones que tenen 16 i 17 anys només poden estudiar a distància a l’IOC si justifiquen documentalment que no poden fer-ho presencialment en un institut i que reuneixen condicions per a poder seguir els estudis a distància. Més informació fes clic aquí.

La sol·licitud s’ha de presentar al centre de suport on es vulgui fer la matrícula quatre dies abans del termini oficial de la matrícula. No s’acceptarà cap sol·licitud lliurada més tard. Autorització  signada i carta de compromís (si tens entre 16 i 18 anys) fes clic aquí.

Consulta la pàgina web de l’IOC Barcelona: https://ioc.xtec.cat/educacio/ges