Publicació de les llistes de les preinscripcions

El centre ha publicat avui els llistats dels 120 alumnes preinscrits als cursos 2017/2018. En aquells cursos en els que es supera les ràtios preestablertes, el departament d’Ensenyament efectuarà demà el sorteig a partir del qual es podran veure els alumnes que es podran matricular. La resta d’alumnat formarà part de la llista d’espera.

1. CFA Balaguer

El llistat de les preinscripcions es va publicar durant uns dies del mes de juliol. A partir del mes de setembre, els alumnes admesos han de confirmar l’interès i realitzarem la matrícula. Els interessats no admesos van quedar en una llista d’espera. A partir del 12 de setembre, podran accedir a la matrícula si hi ha preinscripcions no confirmades.