Proves de final de l’IOC el dimarts 4 d’abril

Els alumnes del curs de Preparació per a la prova de CFGS que estan estudiant les matèries específiques a travès de l’IOC han d’efectuar les proves finals de les seves respectives matèries el proper dimarts 4 d’abril, a partir de les 4 de la tarda, a l’aula 2 del centre.

Es concediran dues hores per realitzar les proves de les dues matèries. Els alumnes que estudien les matèries específiques al centre i els que estan exempts podran fer la classe de Català de cada dimarts. A partir de les sis de la tarda, es recolliran tots els examens i començarà la classe habitual de Matemàtiques.