Sortida a l’escola de la Verneda

El passat dimecres 14 de març un grup d’alumnes i mestres vam ser convidats per l’Escola d’adults de la Verneda per tal de compartir amb ells la diada de la dona tot participant en el concurs literari amb la temàtica “La dona en els mitjans de comunicació”.

Va ser una experiència molt bonica on les alumnes van compartir els seus textos amb la resta de participants, va ser emocionant veure que tots els escrits que vam presentar de l’escola CFA Artur Martorell eren escollits per les persones que volien fer una lectura en veu alta.

Us deixem a continuació un vídeo amb un recull de fotografies de la jornada i els relats que van presentar les nostres alumnes.

Isabel

Mireia