Iniciem la 3a fase de transformació a Comunitat d’aprenentatge: Consolidació

Transformar l’escola d’adults CFA Artur Martorell en una Comunitat d’Aprenentatge és un procés llarg per poder sensibilitzar tant el claustre com a tota la comunitat educativa. El projecte es va iniciar durant el curs 2013-2014 i es va posar en marxa amb la formació dels mestres durant el curs 2014-2015.

Per tal de fer-ho extensible als alumnes durant el curs 2015-2016 es van organitzar, amb la col·laboració del CREA (Comunity of Researchers on Excellence for All), un cicle de conferències on es va triar una data per determinar el pas cap a la “Transformació” realitzada el 16/03/2016 al teatre.

Durant el curs 2016-2017 s’inicia la fase dels somnis per somniar l’escola d’adults que tots els membres que formem la Comunitat poguéssim desitjar. Es va elaborar un tríptic informatiu, cartells pels Mòduls i Passadissos, butlletes de somnis i urnes per deixar-los. A partir de tota aquesta pluja d’idees van sortir quatre comissions mixtes (convivència, pedagògica, infraestructures i altres), formades per mestres i alumnes, encarregades d’establir prioritats i planificar la materialització d’aquests somnis.

A l’inici de març del present 2018 ens retrobem les comissions mixtes per portar a terme els somnis no realitzats i posar-los en pràctica.

Aquest 19 de març vàrem començar la recta final amb l’inici del curs de consolidació de “Comunitats d’Aprenentatge”.