Diada de Sant Jordi

Un any més hem celebrat la nostra diada de Sant Jordi al teatre del Centre. Com ja es tradicional els mestres de l’escola hem representat una obra de teatre per els nostres alumnes. Volem agrair la participació de la Marifé ( educadora de cap de setmana) i a la Dolors (monitora d’arts plàstiques de la UMS) junt amb els seus alumnes per la seva implicació en el decorat de l’escenari.

Després de l’obra vam realitzar l’entrega de premis del Concurs literari. El nostre agraïment a tots el que van fer possible la presentació de l’acte de l’entrega de premis:

Cèsar ( Subdirector de Tractament)

Núria (Directora dels SSTT del Baix Llobregat )

Carme ( Directora adjunta dels SSTT del Baix Llobregat )

Bàrbara ( Guionista i escriptora )

Després vam muntar les paradetes de Sant Jordi on els alumnes van poder comprar llibres i altres articles.

I com no agrair als nostres alumnes la seva participació i assistència a l’acte i a les paradetes. Fins l’any vinent!