Coneguem l’Ovidi Montllor

UN OBRER DE LA PARAULA I UN TREBALLADOR INCANSABLE DE LA CULTURA

L’any 2015, la Generalitat de Catalunya celebrava l’any Ovidi Montllor, en commemoració dels vint anys de la mort del conegut cantautor alcoià i la seva gran tasca per a la cultura catalana. Des de l’escola i dins de les activitats de Katacultura, hem decidit també afegir-nos-hi, organitzant un concert-homenatge per al tercer trimestre d’aquest curs. Prèviament a l’acte, els mestres vam donar a conèixer la figura d’aquest cantautor i alguna de les seves frases més cèlebres, i vam aprofundir en la lletra d’alguna de les seves cançons més conegudes: Perquè vull, Va com va , Homenatge a Teresa, L’escola de ribera i La fera ferotge. El concert va anar a càrrec del grup-espectacle “OVIDI  AL CUB” el divendres 3 de juny, d’11 a 13h. al teatre del centre. La impressió general és que l’actuació va ser un èxit.

Ovidi1 Ovidi2

Prenent les paraules de l’Ovidi:

“Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s’escriga o es pense en català.

És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s’escriga o es pense”