Competic 3. Nivell avançat

Descripció

Els ensenyaments d’informàtica a l’educació d’adults —COMPETIC— tenen com objectiu facilitar l’adquisició de la competència digital, entesa com la combinació de coneixements, habilitats i actituds en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) per desenvolupar-se en la societat actual.

El nivell avançat inclou 5 competències:

Té un caràcter modular: per obtenir el certificat el nivell avançat només cal aprovar 2 competències, que cal triar entre les cinc següents: C4, C5, C6, C7 i C8.

• C4 – Tractament de la informació escrita. Mòdul que pots cursar a CFA Teresa Mañé
  • C5 – Tractament de la informació gràfica, sonora i de la imatge en moviment.
  • C6 – Tractament de la informació numèrica. Mòdul que pots cursar a CFA Teresa Mañé
  • C7 – Tractament de les dades.
  • C8 – Presentació de continguts. Mòdul que pots cursar a CFA Teresa Mañé

• Poden accedir a aquests estudis les persones més grans de 18 anys i les que els compleixen durant l’any natural en què s’inicia la formació.
  • Per tal de situar l’alumnat en el nivell que li correspon d’acord amb les seves competències, si no té una acreditació prèvia en el moment de la preinscripció, el centre de formació d’adults li farà una prova de nivell.
  • La durada del curs va de setembre a juny.
Nota important !
  • Un alumne no podrà cursar COMPETIC 3 si no ha superat prèviament el curs de COMPETIC 2 o acredita l’ACTIC mitjà

El curs de COMPETIC 3  té una durada de 105h. Classes  presencials

Equivalència COMPETIC & ACTIC  (Diari Oficial Generalitat de Catalunya DOGC)