PAU més grans de 25 anys

Descripció
  • Aquests estudis preparen per presentar-se a les proves d’accés 2024 a la Universitat per majors de 25 anys que convoca el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.
  • L’ alumnat pot preparar la part comuna de la prova, la part específica, o totes dues.

Requisits
  • Requisit per accedir a l’escola CFA Teresa Mañé: tenir el certificat de l’ESO aprovat o, en cas contrari, es realitzarà prova de nivell. (PAU+25)

Pots presentar-te a la prova d’accés a la universitat per a més grans de 25 anys si reuneixes els requisits següents:

• Tenir 25 anys en l’any natural en què es realitza la prova.
  • No tenir superada la PAU (o equivalent).
  • No estar en possessió d’un títol de tècnic superior de formació professional, d’arts plàstiques i disseny, o d’esports (o equivalent).
  • No tenir cap titulació universitària

CONTINGUT

Matèries de la fase general

• Comentari de text
  • Llengua catalana
  • Llengua castellana
  • Llengua estrangera (a triar entre anglès, francès, alemany, italià o portuguès). l‘Anglès al CFA Teresa Mañé

Matèries de la fase específica

• Pots cursar presencialment al nostre centre CFA Teresa Mañé les assignatures de : Biologia, Química, Geografia i Psicologia (en horari de matí) i la resta, online a traves  de l’IOC on l’escola està adherida com a centre de suport.
  • L’ alumne/a ha d’escollir dues matèries relacionades amb una de les branques de coneixement, entorn de les quals s’organitzen els títols universitaris de grau.

DURADA
  • Les classes comencen al mes de setembre (CFA Teresa Mañé) amb l’inici de l’any acadèmic, i finalitzen abans de la prova d’accés.
  • Preparació de la part Comuna PAU+25 és de 300 hores per a la part Comuna.
  • Preparació de les PAU+25 és de 99 hores per a les 2 matèries de la part específica.

HORARI CURS
  • Les classes estan organitzades de dilluns a divendres, amb 6 assignatures que sumen un total de 16 hores setmanals.
  • Preparació de la part comuna (10 hores) matí o vespre.
  • Preparació de la part específica (6 hores)

PROMOCIÓ DEL CURS. OBTENCIÓ DEL CERTIFICAT (CFA TERESA MAÑÉ)
  • La superació d’aquest curs no atorga cap titulació ja que es tracta d’un curs de preparació per la prova d’accés a la Universitat.
  • L’ acreditació s’obté tant sols amb la superació de la prova que organitza el Departament d’Universitats i Recerca.
  • La superació de la prova dóna accés a cursar estudis universitaris.

ENLLAÇOS D’INTERÉS