Graduat en Educació Secundària (GES) a distància

El centre ofereix el GES a distància a través de l’Institut Obert de Catalunya (IOC). Les dates de matriculació depenen si l’alumnat és nou o antic.

Consulta la informació detallada sobre la matrícula d’alumnat nou i les dates i horaris d’entrevista presencial al CFA Ramon Llull, centre col·laborador de GES de l’IOC.

• Les persones majors de 18 anys (excepcionalment de 16 a 18 anys -prèvia Sol·licitud_autorització i ompliment de la Carta_de_compromis_educatiu-) que no tenen el títol de Graduat en Educació Secundària poden obtenir-lo mitjançant formació a distància online.

L’alumnat disposa d’una tutoria que t’orienta en la teva formació.

Consulta Informació detallada de GES.

• Una vegada obtingut el títol de GES, l’alumnat té dret a demanar el títol C1 de Català (Avançat) aportant la documentació adient segons la normativa (ORDRE VCP/491/2009, de 12 de novembre -DOGC núm. 5511, de 23.11.09-). És imprescindible haver començat els estudis d’EGB o Primària, segons els casos, a partir del curs 1978/1979.
  • Una altra possibilitat per obtenir el Graduat en Secundària és realitzar la prova lliure de GES