Preinscripció i matrícula

Cursos de:

Requisits: Amb caràcter general cal tenir 18 anys o complir-los durant l’any en que s’inicia la formació. També hi poden accedir les persones que hagin complert com a mínim 16 anys l’any natural en què inicien la formació, si tenen un contracte laboral que els impedeixi assistir als centres educatius en règim ordinari, si es troben en procés d’obtenció d’un permís de treball o si són esportistes d’alt rendiment. Per accedir a aquests cursos cal fer una entrevista i prova de nivell.

Curs de preparació:

Requisits: Poden accedir a aquesta formació les persones que hagin complert 17 anys o bé que els compleixin durant l’any de la prova

Curs de preparació:

Requisits: Els alumnes hauran d’haver complert 19 anys o bé complir-los durant l’any de la prova. També aquells alumnes que hagin complert 18 anys o bé que els compleixin durant l’any de la prova i que tinguin el títol de Tècnic/a per haver superat un cicle formatiu de grau mitjà de Formació Professional o d’ensenyaments esportius de grau mitjà, del mateix grup d’itineraris.

Matriculació dels alumnes preinscrits als nivells presencials i semipresencials:

• Preinscripció: Última setmana de juny
  • Matricula: Primera setmana de setembre.

Documentació a presentar (amb caràcter general):

• Original i fotocòpia del DNI de l’alumne/a
  • Tarja d’Identificació Sanitària (TIS)
  • Fotografia carnet
  • Original i fotocòpia dels títols i/o certificats vinculats als estudis demanats
  • En cas dels alumnes menors d’edat: Fotocòpia i original del DNI del pare, la mare o el/la tutor/a legal, document de Sol·licitud de preinscripció i document expedit al SOC (Servei d’Ocupació Català)

Matriculació del GES a distància:.

• Instruccions per fe la preinscripció
    • La preinscripció és online.
    • Cal demanar hora d’entrevista per efectuar l’elecció de l’itinerari:
      • De dilluns a dijous de 17.00 a 20.00
      • Dimecres i divendres de 10.30 a 12.00

Documentació a presentar (amb caràcter general)
– DNI
– En el cas dels alumnes menors d’edat, original i còpia del DNI del pare, la mare o el/la tutor/a legal
– Títol, expedient acadèmic o certificat de notes dels estudis realitzats