Visites guiades pel Centre Històric de Vic

Durant la segona quinzena del mes de maig l’alumnat d’Instrumental 2, Instrumental 3 matí, Català 1 i 2 han participat en diverses visites guiades pel Centre Històric de Vic. Aquestes visites han estat organitzades des de l’Oficina Municipal d’Acollida i l’Oficina de Turisme de Vic.

L’alumnat participant s’ha mostrat molt interessat i ha valorat molt positivament l’activitat ja que els ha permès conèixer amb més profunditat la ciutat.

Les visites guiades van ser plantejades dins de l’eix temàtic de la ciutat de Vic treballat durant el tercer trimestre a tots els grups d’Instrumental i Català del centre.