Nous cursos intensius al Maig

Inscripció: Del 2 de maig al 17 de maig a l’escola de forma presencial

T’esperem!!

PROGRAMA DE RADIO ALUMNAT GES

A continuació us presentem el programa de ràdio que l’alumnat de GES han creat durant el segon trimestre.

Gràcies al seu esforç i creativitat han après a gravar la seva veu amb el programa Audacity, han pensat les diferents seccions del programa i han editat els arxius d’àudio que escoltareu seguidament.

Felicitats pel vostre “Programa de Ràdio”!!!

Sortida al Museu d’Història de Catalunya

“ELLES TAMBÉ HI EREN» Museu d’Història de Catalunya

Amb motiu de la celebració del dia de la dona, el dia 12 de març, els grups de Ges 1 i Instrumental 4 vàrem visitar l’itinerari «Elles també hi eren» al museu d’Història de Catalunya.
Aquesta visita ha estat molt enriquidora, ja que hem pogut veure quin paper ha tingut la dona al llarg dels moments històrics de Catalunya. Conèixer de primera mà el paper de les dones treballadores, artesanes o comtesses, així com les reivindicacions que van protagonitzar.

Visita biblioteca Can Sant Joan

Fa un parell de setmanes alguns grups de l’escola han participat d’unes visites guiades a la Biblioteca Can Sant Joan, on ha pogut veure com s’organitzen els llibres a la biblioteca i saber que poden gaudir d’un carnet d’usuari amb servei de préstec automàtic. Durant la visita també es va comentar que es fan tallers i xerrades tant per a adults com per a nens i nenes.
Tant l’alumnat com el professorat del centre estem molt agraïts per aquesta proposta que se’ns va oferir des de la biblioteca.

]Moltes gràcies!

Xerrada informativa de Benvinguda a Montcada i Reixac

El passat dimecres 31 de gener, l’alumnat d’Instrumental i Castellà van poder assistir a la primera trobada de benvinguda organitzada per l’Ajuntament de Montcada i Reixac.

Alguns dels temes dels quals es va parlar a la reunió van ser l’obtenció de l’empadronament, de la targeta sanitària, l’escolarització dels infants, quins centres tenen a la seva disposició per aprendre noves llengües o continuar millorant els seus estudis, així com informació d’altres serveis disponibles com Serveis Socials, Espai Can Tauler, Primera acollida entre d’altres.

Un cop acabada la presentació, els i les estudiants van poder preguntar aquelles qüestions i dubtes que varen desitjar.

Així que va ser una experiència positiva per a tots ells i elles.

PLACES PER ESTUDIAR

INICI SEGON TRIMESTRE

A partir del 8 de Gener reprenem les classes.

Si vols estudiar alguna cosa pots trucar-nos o venir presencialment a l’escola. T’esperem!

HORARI D’ATENCIÓ

Dilluns a dijous: de 10.00 a 13.00 h i de 16.00 a 20.00 h

Divendres: de 10.00 a 12.00 h

TELÈFON: 935 643 001

ART i NATURA al Caixafòrum

El passat 11 de desembre l’alumnat de GES 1 i Instrumental 4 vàrem visitar una exposició interessant sobre ART i NATURA al CaixaForum. Una guia ens va acompanyar per explicar-nos com molts artistes al llarg del s. XX s’han inspirat en la natura, les seves formes, els seus colors i textures per crear les seves pintures, escultures o fotografies. Picasso, Kandinski, Miró, Dalí i molts d’altres ens han fet reflexionar i reconsiderar els vincles amb el món que ens envolta i del qual depenem.
Tots plegats hem gaudit molt de l’exposició.

Visita a la Casa de les Aigües

El passat 13 de novembre, vam anar a visitar la Casa de les Aigües de Montcada i Reixac. És una experiència que havíem realitzat el curs passat amb els alumnes de Català i aquest curs hem volgut presentar-la pels alumnes d’Instrumental 2 matí.

Hem pogut conèixer una mica més d’aquest edifici modernista que per molts alumnes tot i viure molt a prop d’ell, desconeixien la seva història per complet.

Durant la visita vam poder visitar racons emblemàtics de l’edifici així com conèixer de primera mà algunes de les màquines de vapor originals que s’utilitzaven per a l’extracció de l’aigua i que constitueixen una veritable joia del patrimoni industrial català de la ciutat i de Catalunya.

SORTIDA IDEAL A BARCELONA DE COMPETIC INICIAL

El passat dilluns 6 de novembre, l’alumnat de Competic Inicial va gaudir d’una experiència immersiva virtual, al Centre d’Arts Digitals IDEAL de Barcelona. Vam visitar una exposició de Tutankamon i l’Antic Egipte, on vam poder gaudir i experimentar amb diverses tecnologies: una experiència multimèdia immersiva, una immersió de realitat augmentada i una experiència de realitat virtual. També vam aprendre moltes coses sobre les tombes i el Llibre dels Morts, el regnat de Tutankamon i el seu llegat. Vam gaudir molt de la visita a la vegada que vam aprendre coses de l’Antic Egipte i de les tecnologies que vam poder provar.

VISITA DE L’ALCALDE i LA REGIDORA D’EDUCACIÓ DE MONTCADA

El passat 30 d’octubre al matí ens va visitar l’alcalde de Montcada el Sr.Bartolomé Egea acompanyat de la regidora d’Educació la Sr. Anabel Moreno. Durant la visita vam poder intercanviar opinions sobre el moment actual de l’escola, el funcionament i els programes i ensenyaments que portàvem a terme al nostre centre.

Van entrar a les diferents classes i instal·lacions de l’escola i l’alumnat va estar sorprès i content ja que alguns van poder mantenir una conversa de primera mà amb ells i explicar-los algunes vivències personals del seu dia a dia estudiant al CFA Montcada.

Teniu les portes obertes!