El Centre

El Centre de Formació d’Adults Mestre Esteve, és un centre públic dependent del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya que dona resposta a les necessitats educatives de les persones majors de 18 anys, i de joves d’entre 16 i 18 anys en els casos contemplats a la normativa.

El Centre és al municipi de Sant Feliu de Llobregat, capital de la comarca del Baix Llobregat i pertanyent a l’Àrea metropolitana de Barcelona.

La plantilla del centre està composta per un total de vuit docents a jornada completa, juntament amb un altre docent a mitja jornada.

El centre ocupa, des de fa catorze cursos, la segona planta de l’Aula Sant Feliu, que és un centre de formació agrupat on es pot trobar una àmplia oferta formativa de caràcter ocupacional, adreçada a persones majors de 16 anys. Aquest edifici està situat al Barri residencial de Les Grasses, molt allunyat dels barris amb nivell sociocultural baix. La majoria dels alumnes es desplacen en autobús o vehicle particular. La ubicació, llunyana del centre de la ciutat, fa que algunes persones deixin d’assistir a l’escola.

Les relacions de coordinació amb els serveis d’aquest edifici són especialment amb els PFI-PTT, programa de Joves per a l’ocupació, Fem ocupació per a joves i Casa d’oficis (especialitat d’animació sociocultural).