DIA DE LA DONA TREBALLADORA

El passat 8 de març des de l’escola CFA La Cooperativa vàrem celebrar el dia de la Dona treballadora, fent diferents activitats. Els dos grups de Competic varen realitzar un concurs de cartells promocionals del dia de la dona. El grup de Competic Inicial va utilitzar el Word, programa amb el qual s’estan familiaritzant, i el grup de Competic I va utilitzar el Photoshop. Tant uns com altres varen fer un muntatge de fotos i lletres que van exposar en un mural a l’escola.

Des dels diferents grups d’Instrumental, també es varen fer activitats explicant per què se celebra el dia de la dona, i la importància de la dona dins la societat; d’aquesta manera es va iniciar un debat molt interessant. A més, els alumnes d’Instrumental varen formar part del jurat per escollir el cartell guanyador del dia de la dona.

Us deixem la foto del mural perquè pugueu veure el resultat final. mural

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *