Si no sóc alumne/a de l'escola, puc veure algun curs?

En efecte, hi ha uns quants cursos que estan oberts a tothom i que pots veure com a visitant. N'hi ha a gairebé totes les seccions.

Estan marcats amb el símbol d'un cadenat obert

Si sóc alumne/a de l'escola, com puc saber quines tasques tinc pendents?

Alguns cursos tenen habilitat el bloc d'activitats des del qual podràs fer un repàs de les tasques pendents:

Però en general, si mires dins el curs les entrades associades a la icona de qüestionaris  i a la de tasques , segur que no te'n deixaràs gaires activitats per fer.

Sempre és millor visitar les activitats des de la secció central del curs perquè així podrem veure la seva descripció completa, que potser contindrà instruccions decisives a l'hora de dur-les a terme.

El calendari de cada curs també és una bona guia ja que hi figuren els terminis de lliurament.

Com puc canviar el meu correu o alguna dada personal equivocada?

Per tal de canviar alguna de les dades associada al teu perfil de Moodle, com ara el correu electrònic, cal que, un cop hi hagis entrat, facis clic a teu nom i triïs l'opció de menú Edita el perfil:

Darrera modificació: dimarts, 3 de març 2015, 16:35