Sant Jordi 2024

T’esperem el dimarts 23 d’abril. Vine a conèixer-nos al nostre estand a la plaça de la Vila de Barberà del Vallès.

La Chandeleur

Un any més, els grups de francès de l’escola han celebrat La Chandeleur (La Candelària). A França, es mengen crêpes el 2 de febrer. La tradició diu que els dies es fan més llargs, la collita del blat s’apropa i cal cons… Llegeix més»

Alumne en pràctiques de la UAB

Aquest curs el nostre centre participa com a Centre formador d’alumnat en pràctiques de la UAB. Aquest febrer s’ha incorporat l’Oriol que estarà participant en la vida educativa del centre fins a final de curs i a qui li donem la benvinguda.

Visita a la Fundació Mona

Aquest mes de febrer hem anat a la Fundació MONA, hem visitat totes les instal·lacions exteriors del centre amb una guia, la Patrícia, hem observat aspectes al voltant de la conducta, alimentació i les característiques físiques d’aquest tipus de primats, també hem conegut la història… Llegeix més»

Cinema Ride like a girl

El 5 de febrer l’alumnat d’anglès va assistir al cinema Imperial de Sabadell a veure la pel·lícula Ride like a girl. Abans de la projecció ens van explicar breument qui és Michelle Payne, en qui està basada aquesta pel·lícula, i la seva fam… Llegeix més»