Benvinguts al curs 23-24! | Afa mallorca

CURS 23-24

Encara tenim alguns ensenyaments amb places disponibles.

Truqueu-nos i us n’informem.

Us esperem!!!

SORTIDA BIBLIOTECA CENTRAL

El dimarts dia 19 de març els alumnes de castellano inicial de l’escola varen fer una visita a la biblioteca central de Cerdanyola. La idea era conèixer l’espai, els serveis que ofereix i fer el tràmit de fer-se el carnet.
La Cristina, la bibliotecària, ens fa… Llegeix més»

PROYECTO BUSCAMOS TRABAJO (GES 2)

En el módulo de lengua castellana 3 hemos realizado un proyecto con el objetivo de fortalecer las habilidades de búsqueda de empleo y entrevistas. Los alumnos han utilizado la página Canva para confeccionar sus currículums y han participado en simulaciones de entrevistas de trabajo. Esta… Llegeix més»

L’AUTORA ENS VISITA

L’escriptora Eva Santana ens va visitar el dia 11 de març per parlar de la seva novel·la El hilo que hem llegit els grups de Ges de tarda dins de les àrees de castellà.
L’autora és professora de la Facultat de Comunicació de la Universitat Ramon… Llegeix més»

DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

Amb el motiu de 8M, avui a l’escola hem fet una activitat conjunta l’alumnat de PRE-GES i FI 2. Hem fet papiroflèxia, utilitzant papers liles per crear papallones. Ens hem ajudat els uns als altres i han quedat molt boniques. També hem decorat algunes frases… Llegeix més»

VITRALLS MODERNISTES

El grup de PreGes, al mòdul d’Art i Artistes, ha treballat els aspectes més característiques del Modernisme català i ha pogut conèixer diferents vitralls d’edificis modernistes que tenim arreu del país. A Cerdanyola, el Museu d’Art, exposa el vitrall “Les Dames de Cerdanyola”, un vitrall… Llegeix més»

OLIVER TWIST THEATER OUTING

English students had the pleasure of attending a delightful performance of “Oliver Twist” at Ateneu . This adapted version of one of the timeless British classics provided an excellent linguistic and cultural experience, offering valuable opportunities for students to practice their listening skills.
We  really enjoyed… Llegeix més»

VISITA AL MUSEU PICASSO

Amb el grup de PreESA vam visitar el museu Picasso de Barcelona.
La visita guiada va ser molt interessant i ens va servir per fer un recorregut per les diferents etapes pictòriques de Picasso. En Pau i l’Arantza, els nostres guies, van fer servir el mètode… Llegeix més»

OBSERVEM LES NOSTRES CÈL·LULES

L’alumnat d’ESA1 hem realitzat dues preparacions per observar al microscopi òptic.
La primera ha estat d’epidermis de ceba per observar cèl·lules vegetals i la segona de mucosa bucal nostra per observar cèl·lules animals.
Nosaltres, constituïts per cèl·lules, observant les nostres pròpies cèl·lules!!

OBSERVACIÓ D’UNA GOTA D’AIGUA

L’alumnat de preESA i ESA, en observar al microscopi òptic una gota d’aigua estancada, ens hem sentit una miqueta el personatge de la película Horton, descobrint mons minúsculs totalment aliens a la nostra existència, que viuen i es desenvolupen de forma autònoma i dels quals… Llegeix més»

TALLER DE DECORACIONS DE NADAL

El passat dia 15 de desembre l’Associació d’Antics Alumnes de l’escola, va organitzar un taller de decoracions de Nadal.
L’activitat va tenir molta acceptació com podeu veure a la fotografia.

TEMPS DE PAU

“Nadal temps de pau” és el lema que ha aglutinat la celebració de Nadal a l’escola. Els alumnes de castellà inicial han treballat aquest tema relacionant-lo amb els seus països, les seves festes i les seves situacions.
La Oleksandra i la Natalia, mare i filla respectivament… Llegeix més»