Els àmbits científic i lingüístic del CESIRE participen en la Jornada Conclusions del Programa Joves, Ciència i Ètica sobre Robòtica

El 29 de novembre, com a acció final de l’edició 2017/2108 del programa Joves, Ciència i Ètica, a CosmoCaixa Barcelona, es farà una trobada entre els alumnes participants de diferents instituts amb l’objectiu de debatre, de manera constructiva, diferents temes relacionats amb la robòtica. Els alumnes seleccionats treballaran en grup, de manera paral·lela i comptaran amb l’acompanyament i suport d’un dinamitzador del debat i un expert en el tema. Fruit de la reflexió col·lectiva sorgirà un document comú de conclusions. El CESIRE-Àmbit Lingüístic i el CESIRE-Àmbit científic participen en l’organització i dinamització d’aquests debats.
L’acte es clou amb una conferencia a càrrec de la Dra. Carme Torras, doctora en Informàtica i professora d’investigació a l’Institut de Robòtica i Informàtica Industrial (IRI-CSIC-UPC), que porta per títol “Dissenyant l’assistent perfecte: robòtica, ètica i literatura”.