ELS ESPAIS: UNA MIRADA ESTÈTICA. Nou espai web

Aquest espai web convida a fer una reflexió sobre l’espai de l’escola com a espai artístic i d’aprenentatge i vol promoure una nova aproximació de com i on s’esdevenen els processos d’ensenyament i aprenentatge.
Es presenten conceptes i fonaments teòrics, així com models pràctics que poden… Llegeix més»

Els àmbits científic i lingüístic del CESIRE participen en la Jornada Conclusions del Programa Joves, Ciència i Ètica sobre Robòtica

El 29 de novembre, com a acció final de l’edició 2017/2108 del programa Joves, Ciència i Ètica, a CosmoCaixa Barcelona, es farà una trobada entre els alumnes participants de diferents instituts amb l’objectiu de debatre, de manera constructiva, diferents temes relacionats amb la robòtica. Els alumnes seleccionats treballaran en grup, de manera paral·lela i comptaran amb l’acompanyament i suport d’un dinamitzador del debat i un expert en el tema. Fruit de la reflexió col·lectiva sorgirà un document comú de conclusions. El CESIRE-Àmbit Lingüístic i el CESIRE-Àmbit científic participen en l’organització i dinamització d’aquests debats.
L’acte es clou amb una conferencia a càrrec de la Dra. Carme Torras, doctora en Informàtica i professora d’investigació a l’Institut de Robòtica i Informàtica Industrial (IRI-CSIC-UPC), que porta per títol “Dissenyant l’assistent perfecte: robòtica, ètica i literatura”.

Dissabtes de ciència

Curs adreçat a mestres d’educació infantil i primària format per 4 monogràfics que giren al voltant de diferents temes de ciència . Les sessions seran de 9 h a 14 h. Propera sessió el 2 desembre.

• 4 de novembre. Slime meravellós o moc fastigós a càrrec de… Llegeix més»

Càpsula formativa: Aprendre fent. Tecnologia creativa a l’aula

Et convidem a assistir a la primera Càpsula formativa d’aquest curs: APRENDRE FENT. Tecnologia creativa a l’aula. Aprofundirem en les possibilitats que la Tecnologia Creativa proporciona a l’alumnat d’infantil, primària i secundària per construir les seves estructures de coneixement. La Càpsula tindrà lloc el dimecres 15 de… Llegeix més»