Connecta’t a la recerca: Activitats d’aprenentatge i d’avaluació en la resolució de problemes

Connecta’t a la recerca  és una iniciativa del CESIRE que es concreta en una sèrie de sessions de treball, independents entre sí,  on es pretén posar en contacte investigadors i professionals de l’ensenyament per tal d’afavorir l’intercanvi d’idees i necessitats entre els dos col·lectius.

La segona d’aquestes sessions té com a títol: Activitats d’aprenentatge i d’avaluació en la resolució de problemes,  a càrrec de Joana Villalonga i Jordi Deulofeu (UAB)

Aturada del servei de préstec

Us informem que entre el 4 i el 8 de juny (inclosos) el servei de préstec del CESIRE romandrà tancat. Per més informació podeu contactar amb les persones responsables (938823125 ó cdec@xtec.cat)

Save

Acte final del Repte Barcelona Dades Obertes

El Repte Barcelona Dades Obertes és un projecte pilot de l’Ajuntament de Barcelona per promoure l’ús de les dades obertes publicades al portal Open Data BCN a través d’un concurs. S’adreça preferentment als alumnes de 3r i 4t d’ESO dels centres educatius de la ciutat de Barcelona a través del seu professorat i s’inscriu dins l’aprenentatge basat en projectes.

El concurs inclou formació al professorat i un acte públic final de presentació de projectes, que es celebrarà el dijous 3 de maig a la Fàbrica de Creació Fabra i Coats de Barcelona. Assistiran els més de 200 alumnes dels 6 centres que han participat en aquest projecte pilot, acompanyats pels professors que els han tutelat.

Participació de l’Àmbit lingüístic (CIREL) a les V Jornades d’Humanitats al Batxillerat

L’Àmbit Lingüístic del CESIRE (CIREL) col·labora amb aquestes jornades tot emmarcant i presentant quatre experiències docents competencials de quatre àrees de coneixement humanístic: Isop. Hi ha un tresor amagat a dins, Margalida Capellà Soler (llatí, 2n de batxillerat); Benvolgut Director, Ruth Coso, (llengua catalana, 1r… Llegeix més»

El CESIRE participa en la jornada “Els acords eduquen”

El CESIRE participa en la Jornada Els acords eduquen mostrant l’experiència Aprenem a conversar per participar i arribar a acords en què presenta una metodologia i uns instruments de debat constructiu la finalitat dels quals és arribar a uns acords.
Jornada organitzada per la Facultat de Psicologia, Ciències… Llegeix més»

STEAMConf Education Conference 2018

La Conferència Internacional STEAM Barcelona arriba a la seva quarta edició, i aquest any vol destacar la vital importància d’implementar programes i recursos que permetin contribuir a minimitzar l’escletxa digital i els desequilibris de gènere i promoure la igualtat d’oportunitats.
Per aquest motiu, Llegeix més»