COMENCEM !!!! CURS 2023-2024

BICICLETADA

Ahir els alumnes de l’escola van fer la bicicletada: Sobre rodes.
Els alumnes d’educació infantil i primer de primària es van quedar a la pista de l’escola i van fer un circuit.
la resta d’alumnes de primària van anar fins a l’aeroport pel carril bici.
Va ser una… Llegeix més»

DIA DE LA PAU

Avui hem celebrat el Dia de la Pau a l’escola. Al matí els alumnes s’han fet un penjoll amb els signe de la Pau i s’ha treballat la història de la Malala . A la tarda els alumnes de 4t han representat una petita obra… Llegeix més»

PESSEBRE

Aquest any per decorar el hall de l’escola hem fet un pessebre amb material reciclat. Moltes gràcies a les famílies col·laboradores.

TALLER DE LLENGUA

Ahir els alumnes de l’escola van realitzar un taller de llengua conduit per la fundació Josep Pla.
L’objectiu de l’activitat era  apropar a l’alumnat en el món de la lectura i l’escriptura i entendre’n la dimensió expressiva i creativa.
A través dels contes van generar la curiositat… Llegeix més»

SETMANA CULTURAL: ELS ARTESANS

Aquesta setmana hem dut a terme la “Setmana Cultural”, dedicada als artesans. Vam iniciar l’activitat amb una sortida al Poble Espanyol. Allà vam poder veure com treballaven els artesans (fusters, terrissers..). Vam fer tallers i ens ho vam passar molt bé.
La resta de la setmana… Llegeix més»

JOCS TRADICIONALS

Avui hem dut a terme la jornada de “jocs tradicionals a l’escola”. Ha estat una jornada lúdica, on recuperarem jocs tradicionals de tota la vida que
s’havien jugat al pati de les escoles, xarranca, bitlles catalanes, caniques, pica- paret…
Llegeix més»

TANQUEM UN ALTRE CURS

Avui ha sigut un dia ple d’emocions…acomiadem als alumnes de 6è, que emprenen un nou projecte a l’IES.
Per celebrar-ho hem fet el comiat del alumnes de 6è, un esmorzar saludable amb síndria, uns jocs populars amenitzats pels alumnes de 6è, i una cloenda més íntima… Llegeix més»