XIV Gala de l’Esport Palamosí

L’escola i l’AMPA hem tornat a participar a la Gala de l’Esport Palamosí. Aquest curs han estat reconeguts pels seus èxits esportius els alumnes Brayan Padilla de 5è B (campió del cros comarcal en la categoria aleví masculí), Julià Ruiz de 2n A (3r classificat al cros comarcal  en categoria prebenjamí masculí).
També va recollir el premi, com 3a classificada de la categoria de cicle superior, al concurs de dibuix, la Marina Calvet de 6è A.
L’escola vol felicitar al nostres alumnes , així com a la resta d’esportistes premiats!!