Moltes felicitats Carla!!!

A l’escola estem molts contents perquè, a l’acte de lliurament del Premi Sambori Òmnium de demarcació, van premiar  la narració “La millor ciutat del món” de la nostra alumna CARLA MURRAY RETORTILLO.

El Premi Sambori és un premi de narrativa en català dirigit als alumnes de primària, secundària i batxillerat de tots els Països Catalans que té com a objectius promoure la participació en un projecte comú i difondre l’ús del català dins de l’àmbit escolar, tot incentivant la imaginació, la creativitat i aquells valors pedagògics que es treballen en cadascun dels centres.

ENHORABONA!!!!!!

Àlbum fotogràfic de l’entrega de premis