Lectura: font de plaer i de coneixement

Llegir, la lectura, és una de les millors habilitats que es poden adquirir. Ella ens acompanyarà al llarg de la vida i permetrà que adquirim coneixement i que entenguem el món que ens envolta.

Els mestres de l’escola Vila-romà ens formem per motivar, engrescar i en definitiva aconseguir que els nens i nenes agafin gust per la lectura. Així doncs, l’escola aposta per impulsar i potenciar la lectura fent diferents activitats. Una d’elles va ser, el passat dimecres 11 d’abril, la participació al XIV Certamen de Lectura en Veu Alta amb els nostres representants Jordi Pàmies Muñoz i Hugo Moschberger Ortega, a qui volem felicitar perquè ho van fer molt i molt bé.

Animem a tots els nens i nenes que llegeixin per despertar la imaginació, la curiositat, per descobrir, per aprendre, per comunicar-se, per activar la memòria, per créixer com a persones.

Així doncs, famílies si voleu ajudar als vostres fills i filles, podeu consultar el següent enllaç: Despertar l’hàbit lector

I ja que aviat arribarà Sant Jordi, us enllacem també la Guia de literatura infantil i juvenil  que de ben segur us serà molt útil.