Intercanvi de pobles agermanats: Palamós- Rheda-Wiedenbrück

La setmana passada va ser especial per la nostra vila i per l’escola Vila-romà, però especialment pels alumnes de 6è. Es feia realitat l’esperat intercanvi anual amb el poble alemany agermanat amb Palamós i ,per primer cop, un grupet de nois i noies visitarien l’escola Vila-romà!
Els alumnes més grans de l’escola van ser els encarregats de donar la benvinguda als nens i nenes alemanys, i després de fer una visita general a l’escola es van presentar i anar coneixent mútuament mitjançant preguntes en anglès.
Abans d’anar al pati a esbargir-nos, van compartir una mica d’esmorzar.
Després, a l’aula d’anglès i guiats per la Verònica, les interactuacions van continuar explicant aspectes de Palamós, de Rheda i també de cultura catalana com els castellers i el joc tradicional de bitlles catalanes.
Per acabar tothom va poder demostrar la seva destresa jugant a bitlles catalanes!
Gràcies Anastasia, Arianna, Konstantin, Leo, Leonart, Michael, Elias, Jonah, Paulina, Marta i Özge per compatir aquest matí amb nosaltres.
Gràcies també a l’Associació de Palamós Connecta per fer-ho possible http://www.palamosconnecta.eu/
Gràcies als nostres alumnes per la vostra implicació.
Last week was a special week for our village and for Vila-romà school, but specially for our 6th grade students. The expected annual exchange became real by the german twinned village and for the first time, a group of foreign students were due to visit us at Vila-romà school.
The oldest students of the school welcomed the german students and afterwards they invited them to visit the school. Then, they got to  know each other by speaking English and asking  personal questions.
Before break time, they all enjoyed a tasteful snack.
After the break, the 6th grade students spoke about interesting places of Palamós and Rheda, and they could also present some Catalan Traditions such as Human Towers, “Els castellers” and a kind of bowling “Bitlles Catalanes”.
Finally, we demonstrated our ability playing “Bitlles Catalanes” in the playground.  We had a great time together!
Thanks to Anastasia, Arianna, Konstantin, Leo, Leonart, Michael, Elias, Jonah, Paulina, Marta i Özge for sharing this wonderful day with us.
Thanks to l’Associació de Palamós Connecta to make it real. http://www.palamosconnecta.eu/
Thanks to our students for your contribution.
Àlbum fotogràfic de l’activitat