Gaudint de la música a 4t

Durant aquesta última setmana podem dir que els alumnes de 4t de primària hem fet unes sessions de música una mica especials. Diguem especials perquè hem pogut experimentar uns mini concerts en directe de guitarra espanyola i de bateria. En Guillem, el mestre de 4t,  ha portat la seva bateria i ens ha explicat totes les parts que la formen (timbals, plats, pedals…) i a més ens ha tocat una sèrie de ritmes amb els quals hem gaudit i hem ballat. El dia següent en Marc, l’alumne de 4tA, ens va fer una breu explicació de la guitarra espanyola i també el vam poder veure i escoltar en directe. Va ser una experiència molt interessant que ens va agradar molt i que ens agradaria tornar repetir!