Menjador

Com a Casa Menjador Escolars és una empresa de caire familiar, on les persones són el nostre actiu més valuós, dedicada al servei de restauració de col·lectivitats, especialment en l’àmbit escolar.

Donar un servei de qualitat, tant al menjador com a l’estona de lleure, i respectar el medi ambient amb un plantejament sostenible i de proximitat, són dos dels punts més rellevants del nostre ideari.

• Realitzar una alimentació equilibrada i saludable.
  • Donar a conèixer un ampli ventall d’aliments.
  • Ensenyar als infants a fer un bon ús dels estris i a assolir els hàbits de comportament a taula.
  • Ajudar als infants en l’adquisició d’hàbits higiènics, com ara el rentat de mans o la neteja de dents.
  • Fomentar les bones formes i adquirir una bona higiene postural

• Gestió de rebuts, dietes, altes i baixes i esporàdics contactar amb la sra. Laura Rodríguez de 9:00 a 10:30 al 695865645
  • Dubtes dels infants i funcionament de menjador contactar amb la sra. Carmen Jiménez de 10.00 a 12:00 i de 15:00 a 15:30 al 651114758

E-mail de contacte: Vallpalaumenjadors@gmail.com