JUGUEM PER VIURE

EL divendres 11 de maig els nens i les nenes de cicle mitjà i  superior  de l’escola van participar en la presentació   “Juguem per viure”, la cançó  oficial dels Jocs de Mediterrani 2018 que se celebren a Tarragona.

L’acte es va celebrar a la Plaça Tarraco Arena, on més de 2000 alumnes d’arreu de la demarcació s’ahn trobat per a fer un concert multitudinari.

La cançó ha estat creada pel Petit Taller de Cançons (PETACA) i és fruit de la proposta de l’Institut Municipal d’Educació de Tarragona (IMET), amb la col·laboració del Camp d’Aprenentatge Pau Casals (CdA) del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.