ESTRENEM LA CARTELLERA VERDA

Aquesta cartellera servirà per anar recollint les diferents informacions relacionades amb el Projecte d’Escoles Verdes.

Hem començat  analitzant quins són els embolcalls més utilitzats en els esmorzars  dels nens i les nenes de l’escola. Després d’una dsc02668setmana en que cada grup va fer un recompte dels diferents tipus d’embolcalls, amb aquestes dades els alumnes de 6è van fer unes gràfiques.

Totes les classes ho hem analitzat i ens hem adonat que a partir de Cicle Inicial el nombre de nens i nenes que porta l’esmorzar amb paper d’alumini és molt alt i, per tant, contamina molt.

Ara estem treballant per a intentar canviar-ho.