ENTREGA DEL BOC’N’ROL

El curs passat vam iniciar el projecte d’Escoles Verdes, entre els objectius d’aquest curs ens hem plantejat reduir l’ús de paper d’alumini i embolcalls de plàstic que porten els/les alumnes a l’hora d’esmorzar.

Al 1r trimestre s’ha fet una diagnosi per saber la quantitat de residus que generem per classes i la tipologia d’aquests. Posteriorment s’ha parlat a l’aula sobre les possibles solucions i d’entre elles s’ha proposat demanar per carta i/o instància a l’administració més propera (ajuntament) que doti a tots/es els/les alumnes amb un “boc’n roll”.

La petició dels/les alumnes ha estat atesa per part de l’ajuntament i ens facilita un boc’n roll per alumne/a.

Així doncs, us demanem que sempre que us sigui possible utilitzeu aquest “embolica entrepans” per a posar l’esmorzar dels/les vostres fills/es. Facilitant així,  aquesta tasca de conscienciació de reduir, reciclar i reutilitzar.

Aprofitem la comunicació per dir-vos també que l’esmorzar ha de ser un àpat saludable i equilibrat, hauríem d’evitar els productes carregats de sucres com els sucs, brioixeria industrial (bolleria) … i augmentar el consum de fruita i entrepans.