COMITÈ AMBIENTAL

El dilluns 16 d’abril es va reunir el Comitè Ambiental per segona vegada. Aquest comitè està format pels delegats verds i pels mestres que formen part de la Comissió d’Escola Verda.

Prèviament, es va realitzar una primera trobada en la que es va explicar als delegats quins eren els temes que més preocupaven o quines inquietuts tenien l’alumnat de l’escola. D’aquesta manera a les tutories de les diferents classes en van poder parlar.

Hem compartit interessos i propostes. En general el que preocupa més són el tema de reciclar correctament al pati i que aquest estigui net. L’altre tema són els lavabos l’estalvi d’aigua, i que estiguin nets, i no malgastin paper…

Aixií doncs, els delegats van fer el retorn del que han estat parlant a la tutoria després de la primera reunió.

Ells mateixos van anar posant solucions als problemes. Finalment van arribar en aquests acords:

• 2n – Ha de fer instància a Ajuntament per les aixetes dels lavabos. Amb l’objectiu de solucionar el tema de l’excés de pressió i que sovint es queden obertes o s’encallen. Potser un altre tipus d’aixeta seria més adequat. Poden fer una cerca per buscar què seria més adequat tenir a l’escola.
  • 3r – Han de fer cartells pel pati amb l’objectiu de fer veure que ha de ser un espai respectat i lliure de brossa. Tant en horari d’escola com quan es fan altres activitats.
  • 4t – Han de fer cartells pels lavabos. Bon ús del paper i de les papereres; així com de l’aigua.
  • 5è – Instància per l’ Ajuntament per demanar adhesius per les papereres del pati per reciclar correctament.
  • 6è – Instància per l’Ajuntament demanar papereres per poder  reciclar als patis.

Com podeu veure han sortit un munt de propostes interessants! Bona feina!