ACTIVITATS CULTURALS 2018

Durant uns quants dies, a l’escola, tots els nens i les nenes hem fet un munt d’activitats. Algunes les hem fet cada grup, altres a nivell de cicle o intercicle, és a dir, amb nens i nenes de totes les edats. Podeu veure les imatges de les activitats més destacades, tot i que no hi són totes. Entre elles hi ha:

• L’intercanvi de llibres
  • El taller de dibuix al natural de diferents espais del poble, com el castell, l’ajuntament, el centre cultural….
  • La lectura entre padrins i fillols.
  • La visita a la Biblioteca de Casa Ballester que van fer els més petitons de l’escola.
  • La visita a la parada de llibres de l’AMPA i la compra d’un llibre per a l’aula.
  • La visita guiada al castell.
  • Lectura en diferents espais.
  • Exposició amb fotografies de: “El lloc on més m’agrada llegir…
  • Manualitats de Sant Jordi

Ja veieu que vam estar molt enfeinats i vam gaudir molt de totes les activitats.