CASTANYADA 2017

Dimarts 31 d’octubre, com marca la tradició, vam celebrar la Castanyada a l’escola.
Les nenes i nens de sisè, vestits de castanyers i castanyeres,  es van encarregar d’acompanyar-nos fins a la pista on vam fer la festa.
L’AMPA ens va torrar unes castanyes boníssimes.
I com cada any els… Llegeix més»

PROPOSTA PEL CAP DE SETMANA

Aquest dissabte dia 4 de novembre, els autors de la col.lecció “Agus i els monstres”, en Jaume i Copons i la Liliana Fortuny faran la presentació del seu nou llibre “Bon Nadal” i una “activitat monstruosa” a la llibreria ROCA de Valls a les 18h.
Llegeix més»

SORTIDA AL CLUB TENNIS VALLS

Els/les alumnes de cicle superior de l’escola Mare de Déu del Roser de Vallmoll van realitzar el passat divendres una activitat de tennis i pàdel al Club Tennis Valls.
La sortida es va iniciar de bon matí amb una caminada fins les instal·lacions del CTV on… Llegeix més»

CONCERTS DE LA CORAL DE L’ESCOLA

durant aquestes darreres setmanes la coral de l’escola, dirigida per la mestra de música, ha fet tres concerts.

El 27 d’abril van fer el primer concert a Puigpelat, on van fer un recital conjuntament amb la coral de l’escola de Puigpelat.

Una setmana després, vam… Llegeix més»

CERTAMEN LECTURA EN VEU ALTA

El dijous 6 d’abril es va celebrar al Centre de Lectura de Reus els quarts de final, a nivell provincial, del Certamen de Lectura en veu alta.
La nostra escola va estar representada per l’Arnau Rosanes, l’Ariadna Bové , la Paula Sanz i la Júlia Martín.
Després… Llegeix més»

CARNAVAL’17

El divendres 24 de febrer vam celebrar el Carnaval a l’escola.
Vam anar fins al Centre Cultural, acompanyats per la Cuca-fera de l’Ampa, on vam ballar una estona a ritme de Zumba.
Ens ho vam passar d’allò més bé.