PROJECTE PIROS-LIFE

Durant els dos darers cursos s´ha estat treballant en els centres de les comarques dels Pallars el projecte PirosLife que té com a objectiu consolidar el futur de l´ós bru als Pirineus.

En el marc d´aquest projecte s´han dissenyat i elaborat unes carpetes didàctiques que inclouen activitats destinades als alumnes des d´Educacií Infantil fins al CS de Primària. Durant el passat curs 2016-17 el nostre centr, ESC Valldeflors, ha participat en l´experimentació de l´esmentat material a cicle infantil, on la nostra companya la Míriam Castells ha fet de coordinadora del projecte a l´escola.

Els dies 12,13 i 14 de setembre s´ha realitzat una sortida a Cantàbria per fer unes reunions de treball amb els professors i centres de Cantàbria per realitzar un intercanvi d´experiències i de materials educatius amb la Fundación Oso Pardo, la qual gestiona els materials i itineraris a la Muntanya palentina i les carpetes pedagògiques destinades als alumnes del Pirineu-Aran.

una gran notícia veure premiat el treball dels nostres alumnes i mestres.