INICI DE LES SESSIONS D’ APADRINAMENT LECTOR.

INICI DE LES SESSIONS D’ APADRINAMENT LECTOR

Durant el mes de gener hem iniciat les sessions d’ apadrinament lector amb els alumnes de primer i cinquè de primària. També s’ ha tornat a engegar l’ apadrinament amb els alumnes de segon i sisè, que ja tenen l’ experiència del curs passat.
Cada divendres, els alumnes de cinquè faran llegir una estona als nens i a les nenes de primer i els de sisè faran lectura amb els/les de segon.
Es tracta de millorar el nivell lector dels alumnes amb una nova motivació i també d’ establir relació entre alumnes de diferents nivells.
Les tutores i tutor de cicle inicial i de cicle superior, supervisen l’ activitat.

APADRINAMENT LECTOR by Slidely Slideshow