COMITÈ AMBIENTAL D´ALUMNES CURS 2017-18

AACTA 1: COMITÈ AMBIENTAL D’ALUMNES

El Comitè Ambiental d’Alumnes (C.A.A) s’ha reunit amb data del 19/10/17. Aquest curs està format per:

1r- Jana Fuses i Claudia Krasimirov
2n- Cinta Brunet i Jana Navarro.
3r- Emma Giró i Aloma Puiggrós
4t- Martina Ruiz, Eva Ugarte i Arnau Sanjurjo.
5è- Iona Reagan i Neuen Ojalvo.
6è- Núria Bosque i Aya Ben Kacem.
Mestres: Maria José Doñate i Sandra Canóniga.

Hem tractat els següents temes:

1- Què és el CAA? Les nostres funcions.
Hem vist un Power Point on s’expliquen les accions que ja fem com escola verda i quines són les funcions dels representats ambientals.
2- Valoració de la setmana de la mobilitat sostenible.
En general la valoració és positiva però s’ha trobat a faltar la cançó de la setmana de la mobilitat sostenible i les graelles on apuntàvem qui venia en un mitjà sostenible i de quin tipus.
Parlem que és molt important anar pel carrer de manera cívica quan anem en patinet, bicicleta… perquè podem fer mal als vianants.
A les tutories s’hauria de parlar d’aquesta setmana i aportar alguna proposta de millora.
3- Patis.
Decidim reprendre el control de neteja de patis. Començarem aquesta setmana que ve. Els encarregats són els alumnes de CS però tothom ha de vetllar per mantenir el pati net i fer la recollida de brossa correctament. Ficarem cartells als contenidors dels patis per saber on va cada cosa. A les tutories s’ha de treballar i aportar idees de millora. Es parla de treure els embolcalls a les classes, abans de sortir al pati. La Cinta ens explica que a 2n esmorzen a classe i que funciona molt bé.
S’ha de demanar al David que renti els contenidors més sovint.
4- Propostes.
L’Íngrid de 4tA proposa que a les classes reflexionem sobre la importància de reduir el consum d’alumini amb una activitat que es diu Aluminium. Consisteix en anar-lo ajuntant en una bola cada cop que algun alumne porta l’entrepà amb aquest embolcall. Us passarem la proposta.
La Martina comenta que a les classes no tenim papereres de matèria orgànica. Podríem demanar al Consell comarcal. També ens comenta que la llum de 4tC va amb la de la biblioteca i sovint està engegada quan no caldria.
El Neuen comenta que ens farien falta aparcabicicletes. L’Ajuntament es va comprometre a posar-ne. També ens recorda que hi ha dies de la fruita.
A les tutories hauríem de parlar d’esmorzars saludables.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *