OLIMPIDEFLORS 2018

Avui hem gaudit d’una gran jornada de miniatletisme al camp del juncar. Hem realitzat la 1a Olimpideflors. Tots els alumnes de l’escola han realitzat una sèrie de proves atlètiques. L’Ampa ens ha convidat a un esmorzar saludable. Agraïr a l’Ajuntament i al Consell Esportiu la… Llegeix més»

CURS DE PRIMERS AUXILIS.

La doctora del servei d’urgències mèdiques Leila El Messaoudi ha realitzat una sessió en primers auxilis al professorat de l’escola per a que disposin d’eines en cas d’urgència mèdica. Una sessió molt profitosa i que l’escola encabeix dins el seu pla de formació.
Des d’aquí aprofitem… Llegeix més»

ACTA 4: COMITÈ AMBIENTAL D’ALUMNES

Comitè Ambiental d’Alumnes (C.A.A) s’ha reunit amb data del 6/3/2018
Assistents: Jana Fuses, Claudia Krasimirov, Cinta Brunet, Jana Navarro, Emma Giró, Aloma Puiggrós, Martina Ruiz, Eva Ugarte, Arnau Sanjurjo, Martina Mateo, Guillem Flores, Núria Bosque, Aya Ben Kacem, Sandra Canóniga i Mª José Doñate.
Hem tractat els… Llegeix més»

AFECTACIÓ DE LA NEVADA A L’ESCOLA. 28/02/2018

A causa de la situació  meteorològica i seguint les directrius del Departament d’Ensenyament. Us comuniquem que:
El centre romandrà obert encara que no es garanteix que es puguin fer totes les classes amb normalitat, degut al gran nombre de professors que venen de fora.