FLL 2020

La millor experiència de les #efigigirlsteam.

El passat 8 de febrer vam anar a la First Lego league, ens vam trobar a l’entrada, totes ens vam posar molt nervioses  amb moltes ganes de començar, entrar i gaudir d’aquell moment i fer amigues.

Només entrar, vam pujar per les escales, i ens vam registrar. Ens van portar a una sala enorme, on hi estaven tots els grups. Hi havia gent de totes les edats un munt de taules amb un munt de projectes de moltes escoles alguns grans i altres petits.

Ens van dir que si volíem anar a assajar i vam dir que sí, vam anar a assajar i vam estar un minut . Després ens vam fer amics d’un altre grup, antics alumnes de la nostra entrenadora la Marta.

Vam anar a  la sala on hi havia un munt de gent , vam fer la nostra primera ronda que van fer les nostres companyes la Clara i la Lya, vam fer 250 punts per començar, està bé. Ens va tocar anar a fer la presentació  que va anar genial  vam fer  els valors ,  la presentació i el joc del robot que ens  va anar molt bé i  als jutges els va agradar.

Després vam fer la segona ronda que va sortir les nostres amigues l’Ari i la Mayla, no sabem  quants punts vam fer, no ens ho volien dir, era sorpresa però creiem que vam fer els mateixos que la primera o algun més.

Vam anar a donar una volta per veure com era el recinte, era molt bonic i ens  va agradar molt, ens vam trobar a les mares i creiem que estàvem mes nervioses que nosaltres i ens vam fer unes fotos.

Després ens va tocar fer la tercera ronda que tampoc ens van dir res i nosaltres estàvem molt preocupades per  saber com ens havia anat.

Las nostres amigues ens van donar sort i nosaltres a elles i vam fer tik toks, fotos i un munt de coses més…

Després ens va tocar anar a  la sala  on havíem fet funcionar el robot per fer les missions. Ens van donar una medalla a cada nena  i a totes les escoles que hi havien. Després van dir les posicions i també van donar copes  per el millor nom que era molt divertit es deia: hasta Lego, el millor equip en fer el joc del robot , el millor equip en fer la presentació, el millor grup en fer els valors i al final el millor equip en tot.

Si les nostres amigues estan llegint això  les volem felicitar per haver guanyat una o dos  copes perquè creiem que també els hi van donar la copa al millor entrenador .

Nosaltres no ens vam emportar cap copa i vam plorar algunes  una mica L  perquè ens vam disgustar  però el millor és el record.

El millor record:

Ens ho vam passar molt bé i es una experiència inoblidable i molt recomanable.