Línies d’actuació

LÍNIES D’ACTUACIÓ 2023-2024

Els objectius prioritaris del sistema educatiu català són l’èxit escolar i l’excel·lència educativa, desenvolupant al màxim les capacitats de tots i cadascun dels alumnes com a principi fonamentador de l’equitat i garantia  de la cohesió social.

Tenint en compte aquest principi, el Projecte Educatiu i el Projecte de Direcció per aquest curs l’escola vol prioritzar:

• Continuar el procés d’adaptació als nous currículums d’Infantil i Primària, que s’ha de finalitzar en els propers dos cursos (informes).
  • Consolidar els acords i les mesures recollides en l’Estratègia Digital de Centre en relació amb les tecnologies digitals.
  • Reduir l’absentisme que s’ha incrementat significativament en els darrers cursos i suposa una dificultat afegida en l’adequat progrés i seguiment de l’alumnat.
  • Definir estratègies, recollides en el pla de convivència, per capacitar tot l’alumnat  i la resta de la comunitat escolar en la convivència i la gestió positiva dels conflictes.
  • Elaborar i presentar un nou Projecte de Direcció pels propers 4 cursos.