Menús

L’escola ofereix a tots els alumnes del centre el servei de menjador. El menjador és un servei que, a més de l’alimentació, ha de possibilitar l’adquisició d’hàbits personals i socials.

Els menús de la nostra escola s’elaboren a la cuina del centre i es programen amb la supervisió d’un equip de dietistes i nutricionistes. La cuina està gestionada per l’empresa Focs i Violes, S.L. i ofereix menús adaptats en casos d’intoleràncies o necessitats específiques, i també quan l’usuari/ària ho demana puntualment. Per a la seva elaboració es prioritza el producte de temporada i de proximitat. Els menús es publiquen mensualment i els podeu consultar tant al web com als taulers d’anuncis de l’escola.

El servei de menjador es pot utilitzar de manera continuada (fixes), o bé de manera esporàdica. Podeu consultar els preus clicant en la imatge del marge esquerra.

La utilització del servei de menjador escolar suposarà l’acceptació de les normes d’organització i funcionament de menjador.

ℹ Per a qualsevol consulta, comunicació d’absències, adaptació del menú, etc., podeu posar-vos en contacte directament amb la coordinadora.

Coordinadora menjador: Neus Arqué

Secretaria: Yolanda Orri

Telèfon contacte: 93 845 24 70 (opció 2)

Els dies que els alumnes van d’excursió no hi haurà servei. Adjuntem una publicació que us pot ajudar a l’hora de preparar el pícnic del vostre fill/a.