EMISSIÓ PROGRAMA CATAKRAC: PROGRAMA DE REALITAT AUGMENTADA A L’ESCOLA TAXONERA

El proper diumenge, 11 de febrer de 2018, el programa Catakrac, de Betevé, emetrà la gravació dels tallers del Programa de Realitat Augmentada, que van realitzar l’alumnat de Cicle Superior d’ Educació Primària.
“11 de febrer. En el programa de diumenge serem al tret de sortida de les Festes de Santa Eulàlia, amb El Pregó dels Infants. Amb el Martí, la Sofia, l’ Iria i la Paula de l ’Escola Fort Pienc i presentadors del Catakrac veurem com preparen la participació de l’ escola a la rua de l’ any nou xinés. Farem un taller de realitat augmentada per conèixer temes d’ actualitat amb els nens i nenes de l’ Escola Taxonera. Amb l’ Escola Jesús, Maria i Josep, anirem al SAT! a veure l’ espectacle ‘Rodó, 25 anys’, que hi serà fins al 18 de febrer. Anirem al Centre Municipal de Tennis Vall d’ Hebron amb els nens i nenes de l’ Escola Pegaso. Els nens i nenes de l’ Agrupament Escolta Sant Francesc Xavier descobriran com és Betevé per dins i acabarem el programa amb gresca… gràcies a la rua de Carnaval de l’ Escola la Llacuna del Poblenou.”

Emissió del minut 09:13 al 11:34

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *