Departament d'Ensenyament

No estàs matriculat/da a cap curs.

Foto solidària i orla

Enviada per jlujan2 el 24/Mai/2016 - 15:44

Finalment farem la foto solidària de grup el proper dijous a la tarda. Recordeu que aquesta foto s'entrega a totes les famílies juntament amb un sobre perquè cada família faci l'aportació voluntària de manera anònima. Els diners recaudats es donen a Ensenyament Solidari que els inverteix en la millora de les escoles rurals de San miguelito (Nicaragua).

Enllaç biblioteca

Enviada per mlorenz1 el 19/Abr/2016 - 19:04

Sembla que no funciona l'enllaç anterior. A veure ara.

Enllaç biblioteca

Enviada per mlorenz1 el 19/Abr/2016 - 19:03

Sembla que no funciona l'enllaç anterior. A veure ara.

Novetats Sant Jordi

Enviada per mlorenz1 el 19/Abr/2016 - 12:46

Hola, a l' epergam trobareu una llista amb les novetats de la biblioteca per aquest Sant Jordi. Hi ha títols molt interessants. Ara estan a l'expositor del vestíbul, a la porta de la bilbioteca.

Jocs Florals

Enviada per mpino8 el 18/Abr/2016 - 13:05

JOCS FLORALS 2016

Benvolguts/des companys/es, us passem els horaris de les activitats que farem pels jocs florals:

Dijous, 21

10-11: Lectura dramatitzada pels grups d’Infantil (gimnàs), a càrrec de la Maria Donoso

11:30-12:30: Lectura dramatitzada pels grups de 1r, també a càrrec de la Maria Donoso

15-16:30 Concert de primavera per Primària (gimnàs)

Divendres, 22

9:30-10:15: Representació teatral en anglès, a càrrec de Kith. Grups de 2n/3r (gimnàs)

10:15-11:00: Representació teatral en anglès pels grups de 4t/5è/6è (gimnàs)

11:30-12:30: Jocs florals a Infantil (gimnàs)

15-16:30h: Jocs florals a Primària

15-16:30h: Lectura de contes per part de les famílies a Infantil.

Com veieu, hi ha un canvi en el dia que es farà el concert de primavera. Per manca de temps s'ha hagut de passar al dijous a la tarda

Gràcies

Enviada per mlorenz1 el 07/Abr/2016 - 11:18

Bon dia, sóc conscient que amb l'explicació del ePèrgam vaig donar molta informació i molt ràpid. No dubteu en preguntar-me qualsevol dubte. I si necessiteu que us ajudi a elaborar guies de lectura també m'ho podeu dir. Salutacions.

Congrés virtual de comprensió lectora infantil i primària

Enviada per admin el 04/Abr/2016 - 17:12

La Mercè ens ha passat aquest enllaç per inscriure's al congrés inetrnacional de comprensió lectora d'infantil i primària. És un congrés virtual i sense cap cost, així que pensem que pot ser molt interessant. Congrés internacional

Enigmes

Enviada per mlorenz1 el 15/Mar/2016 - 08:35

Bon dia, aquesta setmana, amb motiu de la setmana cultural, el pasapalabra descansarà però hi haurà un enigma diari. Ja anem pel segon. A pensar!

Participeu als fòrums

Enviada per admin el 24/Feb/2016 - 19:39

Tal com hem quedat aquest migdia al claustre, hem obert un parell de temes als fòrums perquè pogue dir la vostra.  Els podreu trobar al menú principal, fòrums. Esperem les vostres aportacions.

Moltes gràcies!

Enviada per mlorenz1 el 09/Feb/2016 - 15:07

Hola, a la porta de la biblioteca hi ha un expositor amb llibres relacionats amb les matemàtiques per si us poden servir per la setmana cultural. Poseu fer servir els que volgueu, però recordeu que no els podeu agafar sense apuntar-ho a la biblio o dir-m'ho a mi. Moltes gràcies.

Reunions de la comissió mediambiental

Enviada per ctoribio el 03/Feb/2016 - 12:16

Benvinguts companys.

A l’Intranet teniu penjat al calendari les reunions de la comissió mediambiental. Torno a recordar les sessions que falten:

2 de març (per revisar el mes de febrer).

6 d’abril (per revisar el mes de març).

4 de maig (per revisar el mes de abril).

1 de juny (per revisar el mes de maig).

Heu de recordar als vostres delegats i delegades verdes quan són aquestes reunions perquè si no es fa un seguiment, ells a vegades s’obliden. Si algun delegat/ada no pot assistir és convenient que abans porteu la graella de seguiment a un altre classe i que el seu delegat/ada verd faci la seva tasca. Recordar també als delegats verds de 6è que han de fer un seguiment a infantil (que aquest mes s’han despistat).

És important la vostra feina per motivar als alumnes i premiar d’alguna manera els bons resultats de la classe. Si els delegats verds veuen recompensada la seva funció segurament faran un traspàs a la classe i estaran més motivats per participar en totes les dinàmiques que es proposen.

Moltes gràcies.

Guardar arxius a la T

Enviada per ccebria3 el 01/Feb/2016 - 11:11

Bon dia!!!

Us recordo que la T de l'ordinador és per a què els alumnes guardin les seves feines quan utilitzen els ordinadors a informàtica o en altres assignatures. Per aquest motiu, a principi de curs es va esborrar tot el que hi havia i es van crear les 4 carpetes de cicles.

Els arxius personals dels mestres es guarden a la P. Hi ha molts arxius de mestres a la T. Si us plau, torneu a revisar si heu guardat alguns dels vostre documents en un lloc que no correspongui.

Gràcies!

Cristina Cebrián

Pel·lícules per veure

Enviada per jlujan2 el 21/Gen/2016 - 11:12

Us envio un parell d'enllaços de dues pel·lícules que podeu veure que et fan reflexionar i pensar sobre la nostra tasca. Són molt emocionants i estimulants. Crec que us poden agradar:

Estrellas en la tierra (Índia, subtitulada)

L'enllaç de la segona pel·lícula s'ha de veure amb l'explorer o el mozilla.

« 1 2 3 4 5 6 »

Mes anterior Maig 2016 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg

Properes

En els propers 7 dies

Aprofitem les xarxes socials

Qui hi ha?

3 usuaris registrats i 6 convidats anònims estan en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Web feta amb el Zikula
Logo &Agrava;gora