Departament d'Ensenyament

No estàs matriculat/da a cap curs.

Dinamització del suro de medi ambient

Enviada per ctoribio el 28/Oct/2014 - 12:35

En el mes de novembre del nostre calendari mediambiental (situat en el suro de medi ambient del vestíbul) es treballarà el dia 6, que és el dia Internacional per la prevenció de l’explotació del medi ambient.

A la secció de: “Què es pot fer amb....?”, el material que utilitzarem aquest mes són els botons.

Animeu als vostres alumnes a participar amb idees en les dues seccions.

Gracies.

Quadern de programació

Enviada per admin el 27/Oct/2014 - 15:54

Algú ha trobat o ha agafat sense voler un quadern de programació de l'aula de 6B, corresponent a la mestra Pili Molina? És que no el trobem per enlloc i el dimecres estava a l'aula. Moltes gràcies!!!

Cafè

Enviada per mlorenz1 el 24/Oct/2014 - 13:28

Hola, parlant a la sala de profes hem decidit canviar la màquina del cafè ja que l'actual dóna molts problemes. Nestlé ens ofereix una automàtica amb selecció de sucre (morè, blanc i sacarina) i selecció de cafè. També té xocolata i descafeïnat. La marca del cafè és Nescafé i la de la xocolata Nesquik. Dóna canvi i el preu són 60 cèntims. Què us sembla?

Revisions mèdiques

Enviada per jlujan2 el 23/Oct/2014 - 11:22

Els propers dies 29, 30 i 31 d'octubre faran les revisions mèdiques aquells/es que es van fer l'anàlisi de sang. En aquest cas, les revisions es faran a l'institut Illa dels Banyols (la modelo). Properament us enviarem un correu informant del dia i hora exactes que heu d'anar.

Activitats biblioteca

Enviada per mlorenz1 el 16/Oct/2014 - 11:55

Hola a tots i totes,

dilluns començarem amb el personatge misteriós, el jo recomano i l'enigma de la setmana. Aquest curs, l'enigma anirà alternant amb curiositats matemàtiques (que és una activitat de resolució de problemes). Les bústies seran les caixes roses que hi ha a sota.

També comencem una activitat nova, el pasapalabra. Consisteix en que cada setmana hi haurà una definició i els nens i nenes han d'endevinar la paraula. També hi ha una bústia. El rosco estarà en blau i cada setmana es canviarà a verd o vermell a lletra depenent si s'ha encertat o no. Esperem que acabi tot verd!

Ànims i sort!

Enviada per mlorenz1 el 02/Oct/2014 - 09:55

Bon dia, us aconsello a tots i totes aquest vídeo per treballar el companyerisme i la cohesió de grup a l'aula.

Sardana Festa Major del Prat

Enviada per mlorenz1 el 25/Set/2014 - 21:30

Hola a tots/es. La Lupe ens ha penjat a la T: una carpeta amb el nom Sardana del Prat, el primer arxiu és la Sardana de la Festa Major del Prat original, i la resta són versions fetes per grups i cantants del Prat (fins i tot hi ha una d'una ex-alumna). És una mica just de temps, però si la voleu treballar... De totes maneres serveix per tots els anys.

URGENT: Formació matemàtiques

Enviada per jlujan2 el 23/Set/2014 - 17:18

De moment ens han respost afirmativament 20 mestres per fer la formació del Segarra. Tal com vam quedar ho tirem endavant i per tant, ÉS MOLT URGENT, apuntar-se abans del divendres aquest (26 de setembre) perquè ens ho puguin certificar des del Departament (30 hores). El títol del curs és: Com desenvolupar estratègies per a l'aprenentatge de les matemàtiques.

El procediment oper apuntar-se és el mateix que altres formacions, us deixo l'enllaç perquè pogueu accedir directament:   http://aplitic.xtec.cat/pls/soloas/pk_for_mod_ins.p_for_detall_activitat?p_header=Llista%20d%27activitats^pk_for_mod_ins.p_for_cons_activitats?p_crp=305%26p_any=2014-2015%26p_totes=S%26p_inici=31%26p_excloure_crp_rec=T&p_codi=3050401305&p_curs=2014-2015&p_excloure_crp_rec=T

Plantació de l'hort

Enviada per jlujan2 el 22/Set/2014 - 12:33

Aquest dijous i divendres venen a fer la plantació de l'hort com el curs passat. Per tal de fer un "horari" per baixar a plantar amb l'alumnat, necessitem que ens digueu si esteu interessats a baixar a fer l'activitat i quina franja horària us aniria bé. Contesteu per aquesta via.

Moltes gràcies.

Formació matemàtiques

Enviada per jlujan2 el 19/Set/2014 - 14:40

Benvolguts/des,

Hem parlat amb Lluis Segarra pel tema de la formació que va sorgir des del claustre del curs passat. La idea seria fer una formació de 30 hores (20h. presencials i 10h. de treball personal). Després de fer números, si fóssim 20 persones, ens sortiria a 50 euros per mestre. Tenint en compte que al juny 25 persones vau dir que estàveu disposades a fer el curset, pensem que ho podem tirar endavant.

Ell m'ha passat un calendari de dies lliures que té ell aquest trimestre. L'únic dia setmanal que té lliure seria els dilluns del mes de novembre i el dilluns 1 de desembre. Si us sembla bé podriem fer dos dies al novembre, per exemple el 3 i el 17 i l'1 de desembre. D'aquesta manera al 1r trimestre hauríem fet sis hores. Més endavant ja podríem concretar amb ell la resta de sessions. L'horari seria de 17 a 19 aproximadament.

Per tal de demanar la certificació de 30 hores al Departament, necessitem deixar-ho tancat abans del dia 25. Per això us demanem la vostra opinió al voltant d'aquest tema. Contesteu-nos si esteu disposats a fer el curset o no, clicant a l'apartat comentaris i deixeu la vostra opinió, és urgent!

Moltes gràcies!

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Mes anterior Octubre 2014 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg

Properes

In the next 7 days

Aprofitem les xarxes socials

Qui hi ha?

4 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Web feta amb el Zikula
Logo &Agrava;gora