Departament d'Ensenyament

No estàs matriculat/da a cap curs.

Nadales

Enviada per mlorenz1 el 19/Nov/2014 - 14:39

Bona tarda, he penjat a la T: una carpeta amb el nom Nadales Super-3. Són les nadales tradicionals una mica versionades i més divertides. Algunes classes treballaran algunes pel festival de Nadal. Ja li comentaré a les tutores per poder-les treballar a classe. Moltes gràcies.

Reunió de la Comissió mediambiental

Enviada per ctoribio el 18/Nov/2014 - 15:39

Benvolguts companys.

La primera reunió de la comissió mediambiental amb tots els delegats verds de les classes de primària serà el proper divendres 21 a les 16:00h a la sala de professors. Els vostres delegats verds han de portar la seva agenda i la graella de seguiment de la seva classe.

Recordeu d’omplir la graella (que trobareu a una carpeta que es diu Medi ambient a la T) amb el delegat verd de la vostra classe ja que encara falten alguns grups.

Gràcies

Clara

LOTERIA

Enviada per mlorenz1 el 17/Nov/2014 - 12:44

Bon dia, aquesta setmana acabo de gestionar el tema de la loteria i la setmana que ve faré la venda. La portaré sempre a sobre i em podeu anar comprant directament la que volgueu. No cal fer llista. Gràcies.

Enviada per mlorenz1 el 13/Nov/2014 - 09:32

Bon dia, a la taula de la biblioteca trobareu molts llibres de mostra de la editorial Parramón. Demà a la tarda vindran a recollir-los. Si algú està interessat en comprar per la seva àrea o tutoria que m'ho digui i demà ho gestiono. Hi ha molts materials per treballar les emocions, valors, educació física... Moltes gràcies.

Tema mediambiental....

Enviada per ctoribio el 10/Nov/2014 - 14:39

Hola companys!

Per facilitar que pugueu motivar als vostres alumnes a participar en el suro de medi ambient, he penjat a la T a una carpeta que es diu Medi ambient, el calendari medi ambiental d’aquest curs escolar. He marcat amb groc el dia que treballarem cada mes. També tindreu en aquesta carpeta els materials que farem servir en la secció: Què es pot fer amb....?

Per tenir un registre dels delegats verds de cada classe m’agradaria que pugueu omplir la graella amb el delegat de cada classe que trobareu també en aquesta mateixa carpeta.

La primera reunió de la “Comissió verda” amb els delegats verds escollits per les classes la farem properament. Ja informarem de la data en breu.

Gràcies

Clara

Carnet Docent

Enviada per admin el 07/Nov/2014 - 15:12

Us hem deixat el vostre carnet docent a la safata que cadascú té a la sala de profes.

Bon cap de setmana.

Dinamització del suro de medi ambient

Enviada per ctoribio el 28/Oct/2014 - 12:35

En el mes de novembre del nostre calendari mediambiental (situat en el suro de medi ambient del vestíbul) es treballarà el dia 6, que és el dia Internacional per la prevenció de l’explotació del medi ambient.

A la secció de: “Què es pot fer amb....?”, el material que utilitzarem aquest mes són els botons.

Animeu als vostres alumnes a participar amb idees en les dues seccions.

Gracies.

Quadern de programació

Enviada per admin el 27/Oct/2014 - 15:54

Algú ha trobat o ha agafat sense voler un quadern de programació de l'aula de 6B, corresponent a la mestra Pili Molina? És que no el trobem per enlloc i el dimecres estava a l'aula. Moltes gràcies!!!

Cafè

Enviada per mlorenz1 el 24/Oct/2014 - 13:28

Hola, parlant a la sala de profes hem decidit canviar la màquina del cafè ja que l'actual dóna molts problemes. Nestlé ens ofereix una automàtica amb selecció de sucre (morè, blanc i sacarina) i selecció de cafè. També té xocolata i descafeïnat. La marca del cafè és Nescafé i la de la xocolata Nesquik. Dóna canvi i el preu són 60 cèntims. Què us sembla?

Revisions mèdiques

Enviada per jlujan2 el 23/Oct/2014 - 11:22

Els propers dies 29, 30 i 31 d'octubre faran les revisions mèdiques aquells/es que es van fer l'anàlisi de sang. En aquest cas, les revisions es faran a l'institut Illa dels Banyols (la modelo). Properament us enviarem un correu informant del dia i hora exactes que heu d'anar.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Mes anterior Novembre 2014 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg

Properes

In the next 7 days

Aprofitem les xarxes socials

Qui hi ha?

1 convidat/da anònim en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Web feta amb el Zikula
Logo &Agrava;gora