AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR PER AL CURS 18-19

En breu es publicarà la convocatòria d’ajuts individuals de menjador per al curs vinent. Aquelles famílies que hi estigueu interessades podreu consultar-ne les bases al web del Consell Comarcal.

En aquest mateix web hi trobareu el model de sol·licitud que cal omplir, si és la primera vegada que demaneu l’ajut. En cas que no el trobeu, el podeu venir a recollir a l’escola.

Aquelles famílies que ja l’hàgiu demanat altres anys us farem arribar l’imprès des de l’escola.

El termini de presentació de sol·licituds al Consell Comarcal és del 24 d’abril al 18 de maig, ambdós inclosos.

El termini de presentació de sol·licituds a l’escola Santa Margarida és del 24 d’abril al 15 de maig, ambdós inclosos.