INICIEM UN NOU CURS

Benvolguts pares i mares,
Aprofitant que iniciem un nou curs acadèmic, volem donar-vos la benvinguda tant als que ja ens coneixeu com els que comenceu per primera vegada.
Com cada any, hem penjat la circular d’inici de curs al web de l’escola. La podreu trobar a MENÚ / DOCUMENTS /… Llegeix més»

SE’NS JUBILA LA CARME JUNY

Després de 32 anys de dedicació a l’escola Santa Margarida, se’ns jubila la Carme Juny.
La Carme, no només ha estat mestra de l’escola educant, any rere any, generacions i generacions de Quartencs, sinó que també l’ha dirigida.
D’ella en recordarem l’empenta, l’energia, la vitalitat, el rigor… Llegeix més»

BON ESTIU!

ESTIU 17

En aquest núvol de paraules hi teniu unes quantes propostes per aquest estiu. Segur que trobareu moltes més coses per fer aquestes vacances.

Els alumnes de 6è s’han acomiadat de l’escola. Des d’aquí us desitgem que us vagi molt bé a l’institut. Us encoratgem a aprofitar les oportunitats que anireu trobant en la nova etapa que enceteu.

Bon estiu!

CALENDARI I MATERIALS. CURS 2017-18

Si voleu conèixer el calendari per al proper curs, podeu visualitzar-lo anant a MENÚ – L’ESCOLA – CALENDARI.

Podeu visualitzar el material que es demana als alumnes per al curs 2017-18 anant a MENÚ – DOCUMENTS – MATERIAL ESCOLAR.

Els alumnes que faran Cicle Inicial el proper curs caldria que revisessin el material d’anglès. Ha de ser el que figura publicat en aquesta pàgina.