L’escola que volem…

La setmana passada (dimecres i dissabte) es va realitzar la jornada de portes obertes. Les famílies assistents van poder observar, in situ, la nostra forma de treballar, les diferents aules i instalacions etc. També van rebre tota la informació que els interessava sobre aspectes organitzatius, pedagògics, de funcionament… En finalitzar vam poder veure un video curt sobre què en pensen de l’escola els nostres ex-alumnes i alumnes actuals. Perquè aquelles famílies que no van poder assistir, el puguin veure, el publicitem al web.

També els vam demanar que fessin una reflexió sobre l’ecola que volen pels seus fills, independentment els matriculin a la nostra o una altra. Això ens servirà per anar millorant el nostre projecte d’escola.