Serrajunts i Emprekids les noves cooperatives del Serraparera.

img-20161119-wa0004
Després de la jornada de posada en marxa del projecte de Cultura Emprenedora a l’escola celebrada el passat 4 d’octubre a Barcelona i on van assistir els tutors de 5è i el director de l’escola, els alumnes de 5è de la nostra escola ja han iniciat el treball del projecte que per quart curs escolar desenvoluparem a la nostra escola.
Ambdues classes, guiades pels seus tutors, han triat ja els noms de les cooperatives, els equips directius i han començat a treball els valors del cooperativisme, l’esforç, la presa de decisions,…
Els noms triats són SERRAJUNTS, a l’aula de 5è A, i EMPREKIDS, a l’aula de 5èB.
Aquest divendres 25 de novembre hi haurà l’acte oficial de presentació del projecte a la ciutat, a l’Ateneu de Cerdanyola, on les cooperatives de la nostra escola i de la resta de Cerdanyola exposaran a la comunitat educativa els reptes que es plantegen aquest curs escolar.