LA BIBLIOTECA A L’HORA DE MENJADOR

Biblioteca a l’espai de menjador!!!

Des de ja fa una pila d’anys els nens i nenes de primària poden fer ús de la biblioteca tres dies a la setmana durant el servei de menjador. Allà, per suposat, hi poden llegir, vivint moltes aventures sols o en companyia, però també hi troben diferents propostes, activitats divertides i motivadores entorn a diferents contes i llibres que els ajuden a gaudir-los plenament: Tallers, lectures en veu alta, jocs de paraules, poemes, dramatitzacions… Aquestes les aporta l’Àlex, que dinamitza l’espai amb un somriure i moltes idees!!

Es tracta d’una activitat gratuïta i voluntària que forma part del projecte d’escola i d’AMPA, amb l’objectiu d’afavorir la lectura entre els alumnes.

Us en deixem algunes fotografies!!