Contes del món!!

Els nens i nenes de l’escola tenim molta sort, alguns som d’aquí, de Tarragona, però molts de nosaltres venim d’altres pobles, d’altres ciutats, d’altres països…

Això vol dir que coneixem i estimem el català i el castellà, però que també podem parlar amb altres llengües;  i que ens encanta cantar el “Sol Solet”, però també podem ensenyar als nostres amics altres cançons, que riem amb l’”Arri, Arri tatanet”,  però que la mama ens fa altres jocs de falda; i que la mestra ens explica “El Petit Polzet” i representem ” La llegenda de Sant Jordi”, i també tenim avis i àvies que ens expliquen històries de terres llunyanes o properes.

Per això des de l’AMPA , en col·laboració amb l’escola i el seu projecte de Biblioteca,  volem aprofitar aquesta riquesa per engegar els “Contes del Món”. Així doncs aquest proper mes de Maig pareu bé les orelles que omplirem les tardes de rondalles d’aquí i d’allà.

Per aquest motiu busquem mares, pares, àvies i avis voluntaris que tinguin ganes d’explicar una història, una llegenda, centrada en la seva cultura. En cas que no en conegueu cap podem buscar-ne a la Biblioteca o preparar-la entre dos o tres.

Animeu-vos que els nens poden aprendre i gaudir-ne moltíssim!!

Hi havia una vegada                                           Il était une fois

كان يا ماكان                           Érase una vez                Жили были

Once upon a time                                很久 / 很久以前

A fost odată                          Det var en gång